26 februarie 2020

Am revenit!

English below
Mă uitam cu interes la ultimul articol scris și nu-mi vine să cred că au trecut aproape 5 ani.
Ați realizat și voi, fără îndoiala, că timpul fuge când crești mare, dintr-un oarecare motiv.

Dar, iată-mă, sunt din nou pe blog și asta pentru că așa mititică și aparent inofesivă cum par eu sunt o persoană activă din mai multe motive și e păcat să nu împărtășesc asta și cu voi.

În primul rând sunt ghid de turism. Da, este o meserie frumoasă, o fac cu plăcere și nu, nu este ca în vacanță tot timpul.

Vă spun, însă, din start că acest blog nu va fi unul despre turism ci mai degrabă va avea si articole despre călătorii, impresii, momente frumoase care ies în evidență..

În al doilea rând am o grămadă de hobby-uri pe care le fac cu o anumită frecvență și uneori acestea se învârt în jurul unor evenimente despre care ar trebui sa auziți si voi.

În al treilea rând am un bebeluș
de proiect început acum câțiva ani și pe care aș vrea să-l dezvolt și se numește „Duminica în ie”.

În al patrulea rând aș fi egoistă să nu împart cu voi apusurile mele superbe de la etajul 8. Simt că pe facebook se pierd în multitudinea de alte share-uri. Le veți găsi mereu la poza zilei cu o scurtă descriere.

Deci da, acest blog renaște și sper că veți fi alături de mine.

Pe curând!

********


I was looking at my last written blog post and I cannot believe it’s been more than 5 years.
You probably realized as well that time tends to run out on you as you grow older,  for some reason. 

But, here I am again, active on this blog and this is because, though small and harmless as I may seem, I’m a very active person, for several reasons, and it would be a shame to keep it all to myself.

First of all, I am a tour guide. Yes, it’s a beautiful job, I do it with pleasure and no, it’s not like being on a holiday all the time.

I will tell you this, though. This blog will not be a travel one, but rather will sometimes contain posts about travelling, impressions, beautiful moments which stand out.

Second, I have many hobbies which I perform frequently and sometimes these are related to very interesting events you might want to know about.

Third, I have a small project which I started years ago and would live to further develop  called “Duminica in ie” (Wear an ‘’ie’’ on a Sunday).

Forth, it would be selfish of me not to share with you all the wonderful sunsets I photograph from my 8th floor window. Always check the “Poza zilei” (Picture of the day) section for it, with a short description.

So, in conclusion, yes! This blog will become active again and I hope you will help me achieve this.
See you soon.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu