24 decembrie 2013

六本木

  În postul ăsta o să fie mai multe poze și mai puține cuvinte pentru că aș vrea să vă arăt luminile din Roppongi și oricât de frumos le-aș descrie eu se descriu singure de o mie de ori mai bine.
  Roppongi este renumit când vine vorba de orice fel de iluminație: copaci de-a lungul bulevardului, brazi din fața mall-urilor, parcuri, etc. Când am fost eu era incredibil de frig și în plus mai și ploua, însă cu toate acestea, în părculeț de exemplu, de abia am găsit un spațiu liber de unde să fac și eu câteva poze. A meritat din plin, când ești acolo te încearcă niște sentimente foarte frumoase și îmi pare bine că m-am dus pentru a vi le arăta și vouă.
  Am zărit câteva poze cu luminile din București de anul acesta și pot spune că e aranjamentul meu preferat de până acum și știu că probabil ați văzut pe internet sau când ați fost prin excursii lumini la fel de frumoase, dar astea sunt făcute de mine, fapt care m-a bucurat enorm. La final aveți și un scurt video.
Enjoy!













Pentru video aici

またね!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu