20 ianuarie 2014

Iubesc Japonia pentru micile lucruri


  Când vine vorba de aprovizionare cu mâncare sunt trei locuri pe care le prefer. La Santoku mă duc seara pentru obento la reducere și gemuri, că ai de unde alege, la Picasso pentru conserve, dulciuri și fructe uscate iar la Lawson 100 pentru orice altceva. După cum v-ați dat seama, la Lawson 100 aproape toate produsele costa 100 yeni și e foarte convenabil. Mi-am făcut card și pentru ca am unul exact lângă facultate se întâmplă des să mă opresc în drum spre casă. Ultima dată am fost acum o săptămână însă, și am cumpărat atunci o grămadă de alimente. La casă era o obaachan cât se poate de drăguță ce se cam lupta cu coșul meu plin ochi așa că a trebuit sa cheme un asistent să o ajute. Probabil pentru că se și aglomerase între timp și încercau să termine cu mine cât mai repede au uitat să-mi pună în plasă tamago yaki la care mă uitasem cu jind de prima data. Mi-am dat seama abia când am ajuns acasă, dar mi-am zis 'ei, asta e'. Astăzi am trecut iar pe acolo. Am intrat în magazin, mi-am făcut în tihna cumpărăturile, dar cum am ajuns la casă au început să-și ceară scuze. Nu mi-am dat seama ce se întâmplă până când nu au scos de sub tejghea tamago yaki-ul meu, explicând cu zel cât de rău le pare că au uitat să mi-l pună în plasă și la final mi-au dat contravaloarea produsului înapoi. Toată treaba asta mi-a îmbunătățit ziua. Nu numai că s-au simțit vinovați o săptămână întreagă dar au păstrat produsul pentru a mi-l arata în caz că aș fi uitat și apoi mi-au dat și banii înapoi. 
De asta iubesc Japonia, pentru micile lucruri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu