1 ianuarie 2014

La trecerea dintre ani

În ultima zi din an am vizitat, pentru a doua oara, Odaiba (お台場). Am mers împreună cu aceleași dragi prietene, pentru că nici ele nu aveau planuri mari de revelion. 
Odaiba după lăsatul întunericului e cu totul diferit față de Odaiba din timpul zilei. Mai mult decât atât, Odaiba din timpul sărbătorilor, după lăsatul întunericului e minunat. Jocul de lumini te lasă pur și simplu fără cuvinte. 
De data asta o să vă arăt două filmulețe, primul cu clădirea Fuji TV și un al doilea, total neașteptat pentru că nu știam că poate face asta, cu robotului Gundam. Făceam poze cu el, când, deodată a început să se miște și să scoată fum, a fost o surpriză plăcută, oarecum, pentru că m-am și speriat puțin în primele secunde.
După ce ne-am oprit pentru o cafea la Starbucks, ne-am plimbat puțin prin complexul comercial. Așa am intrat într-un mall numit "Venus" unde am avut parte de o surpriza foarte plăcută referitoare la decor: tavanul imită bolta cerească, iar efectul este spectaculos.

Clădirea Fuji TV, cu jocul de lumini.
 Miraj
 Rainbow bridge

 În Mall "Venus"
 În Mall "Venus"

Pentru video cu Gundam aici.
Pentru cel cu Fuji TV aici.
(mic sfat, de la jumătate devine foarte interesant :)))

Astăzi am încercat sa ajung la templul Meiji Jingu din centrul Tokyo. Spun am încercat pentru că am așteptat cam o ora la coada numai să avansez vreo 500 metri. Valul de oameni a fost incredibil, e prima data când mă duc să văd templul ăsta, are o întindere destul de mare, înconjurat de mulți copaci și asta este un atu considerabil în mijlocul mereu agitatului Tokyo. Nu am luat în considerare, însă, faptul că majoritatea vin aici de 1 ianuarie tocmai pentru ca e destul de important și central situat. Întrucât eram în întârziere a trebuit să plec fără să zăresc nici măcar un centimetru din acoperișul templului. Voi merge cu altă ocazie, cândva când sunt cele mai mici șanse ca templul sa fie vizitat. Am apucat, totuși, să fac două poze cu poarta de la intrare (鳥居) și mulțimea de oameni.





明けましておめでとうございます! La multi ani!
また次回ね!Până la postul următor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu