17 septembrie 2013

Mizu Inari Jinja

  Jinja (神社) în japoneză înseamnă templu.

Astăzi, plimbându-mă puțin pe străzi în căutarea unui magazin de biciclete, am dat peste oaza asta de verdeață în mijlocul, poate, a celui mai aglomerat oraș din lume. Este incredibil câtă liniste poți găsi între copaci, când la 2 metri mai încolo strada vuvuie de mașini. Am găsit așadar templul acesta, care este pe sufletul meu și care mi-e foarte drag. Este unul, într-adevar, și mai aproape de casă, dar verdeața e destul de rară la vedere, așa că mi-a plăcut surpriza plăcută atunci când am descoperit exact cât de frumos este. M-am hotarât să merg să învăț acolo în perioada de examene, are și un loc unde te poți așeza pe bancuțe, la umbră.
Dar mai bine vă arat, sperând că o să vă placa și vouă la fel de mult.

Îmi plac la nebunie pietrele pe care poți călca atunci când traversezi un râu, deși nu e cazul în poza de fata. Dar tot e un efect vizual foarte frumos.
 Uitându-te numai la poza asta ai impresia că ești undeva la Kyoto sau Nara, departe de orice urmă de civilizație. Iar apa pare murdară, insă găzduieste niște creaturi minunate, lungi de aprox. 50 centimetri, care, am avut plăcerea să aflu, te urmăresc dacă faci înconjurul lacului. Le puteți vedea în imaginea de mai jos.
Se numesc pești nishikigoi și sunt ușor de recunoscut după culorile vii.
! Pentru cine este familiarizat cu Regia din zona Grozăvesti, Bucuresti, puteți vedea pești nishikigoi la terasa Piranha.




Eu fiind pata de culoare din pata de culoare. 
Până la postul următor, またね!


2 comentarii: