14 octombrie 2013

7 octombrie

Când ești student la o nouă facultate și într-o țară străină nu e tocmai bine să ai ziua de naștere la începutul lunii octombrie: timpul de făcut prieteni e prea din scurt, încă ești bulversat de tot ce vezi în jurul tău, te gândești mereu cât de mult te-ai fi distrat acasă, împreuna cu prietenii tăi s.a.m.d. Nu te poți abține sa nu te simți putin melancolic. Știam că o sa mi se întâmple asta și eram oarecum pregătită. Ca să evit măcar o parte din drama asta am invitat în oraș trei prietene, pe care le-am dus la un restaurant numit "Polar Bear". Contrar așteptărilor noastre, la intrare ne-a întâmpinat un ditamai urs panda, pe care l-am îmbrățișat cu drag și cu care ne-am și pozat la ieșire. Localul este foarte drăguț, atmosfera relaxată, dar cred ca datorită companiei m-am simțit asa bine pana la urma. Am reușit, în sfârșit, să mă văd cu Dana, care stă în capătul celalalt al orașului Tokyo și pe care îmi imaginam ca o s-o vad imediat ce ajung în Japonia, neștiind atunci cât de amețitor va fi totul. A venit și Iyona, unii dintre voi o știți de când a studiat un an în Romania, și ma bucur tare că stă aici în Tokyo. A treia invitata a fost Ana, o româncă ce studiază la Londra, venită, ca și mine, cu program de un an la Waseda.
Ce m-a amuzat a fost ca fetele n-au pierdut niciodată ocazia de a „striga” în gura mare că este ziua mea și cu ocazia asta am primit un coaster cu temă Halloween la alegere (în mod normal dădeai cu zarul) și am făcut poze cu ursul panda după pofta inimii.
Le mulțumesc fetelor ca au acceptat invitația mea și pe voi vă las cu câteva poze făcute la localul cu pricina.

 De la stânga la dreapta: Iyona, Dana, Ana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu