7 octombrie 2013

Odaiba

  6 octombrie a fost zi de cutreierat. Eram deja obosită de sâmbătă iar când a sunat ceasul la ora 8 nu vroiam decât să arunc telefonul pe geam, dar am făcut un efort supraomenesc și m-am trezit, în mare parte și pentru că promisesem ca ma duc.
Așadar, duminică am fost în Odaiba, un complex comercial imens unde lumea vine sa facă fel de fel de cumpărături și unde poți vedea o grămadă de lucruri interesante, printre care și vestitul robot Gundam (am aflat cum se numește de la Titus). Noi ne-am dus să alergăm după obiective, sau mai bine zis am fost să facem orienteering. Ce înseamnă asta? Într-o perioadă de timp strict determinată a trebuit să găsim anumite obiective, urmând ghidul oferit înainte de start. Cred, însă, că toată satisfacția stă, de fapt, în activitatea de grup (premiile au fost oricum de decor) și, într-adevăr, ne-am distrat copios. Practic, pentru fiecare exemplu de poza aflata în ghid trebuia să facem una nouă care s-o înlocuiască pe cea veche. Deși am fost multi și dădeam unii peste alții încercând să ajungem undeva primii sau să facem o poză fără să-și dea seama celalalt grup că am descoperit ceva nou, atunci fiind, de fapt, singurul moment în care deveneam brusc extrem de competitivi, am avut timp să ne oprim la o înghețată, să ne răcorim pe ici pe colo (a fost extrem de cald), să ne uităm la magazine, să mâncăm ceva la final sau să admirăm temeinic toate minunățiile din clădirea Fuji TV. Nu am câștigat nimic, în afara de experiență, binențeles, insă doar cu atât am fi ieșit toți pe primul loc. 

Ce mi-a plăcut în mod deosebit: 


1. Hello Kitty Japan e îmbrăcată în kimono (binențeles) roz (iar binențeles).

Au magazin tweety (mă întorc acolo numai pentru el, dar singură, să mă pot uita temeinic).




Corespondentul lui "Bamboo" Romania este "Wabi Sabi" Japonia.

Poți încerca o grămadă de lucruri.

Înghetata cu matcha intră automat în meniu și e mereu delicioasă.

Robotul Gundam




'La finalul zilei ne-am întors cuminți la casele noastre pentru ca a doua zi era zi de facultate și trebuia să ne pregătim de ore' e ceea ce ar fi trebuit sa spun. La finalul concursului ne-am dus direct la nomikai (întâlnire la băută, numita și nomi houdai, adică atunci când bei pana nu mai poți pentru o suma fixa de bani). Atmosfera este extraordinară (cred ca eram 100 la număr) și dacă ajungeți în Japonia vă recomand să încercați neapărat.
Am ajuns acasă târziu și epuizată, dar evenimentul a meritat tot efortul. Yuito san ne-a fost coordonator și trebuie să spun că merită toate laudele.

O sa postez mai multe poza pe contul de facebook.
Mata ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu